Shark ! czyli jak to jest z tymi rekinami...

Obraz
Każdy z nas pamięta film "Szczeki", gdzie drapieżne rekiny tylko czyhały na okazje.  Nic w tym dziwnego, ze na sama myśl o rekinach dostajemy gęsiej skorki.   Tak też było w moim przypadku. Gdy przyjechałam pierwszy raz na wyspę, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to przystań ratownicza z kolorowa flaga, która wskazywała na obecność rekina w oceanie, niczym w "Słonecznym patrolu" . Myśl, która przewinęła mi się przez głowę to :" o nie! co ja tutaj robię".Jednak nie taki diabeł straszny jak go malują :-) Jestem na wyspie już ponad 2 lata i póki co żyję i mam się dobrze. Jeśli dostosujemy  się do wszelkich zakazów i nakazów , to ryzyko jest na prawdę niewielkie. Oczywiście, znajdziesz tu przepiękne plaże które są absolutnie zakazane i lepiej, by nie łamać przepisów, bo ryzyko obecności rekina jest na prawdę wysokie. Są to zazwyczaj plaże " otwarte" , z wysokimi falami, które stanowią pokusę dla wszystkich surferów. Na plażach otwart

Tropem Adama i Ewy...


Jeśli mowa o raju, nie możesz zapomnieć o Ogrodzie Edeńskim. Jak dla mnie to najpiękniejszy ogród botaniczny na wyspie. To prawdziwa oaza dla miłośników kwiatów, zieleni i świętego spokoju...

W poszukiwaniu zakazanego owocu, natrafić możesz na 600 gatunków kwiatów i drzew. Przechadzając się w gąszczu wąskich uliczek ( a jest ich na prawdę sporo patrząc na to, że ogród liczy 2,5 hectara), nie trudno zanużyć się w zapachu egzotycznych kwiatów. Tutaj zobaczyć możesz również olbrzymie baobaby, kaktusy jak i prawdziwą wanilię. 

Jesli jesteś dobrym obserwatorem, czeka na Ciebie prawdziwe wyzwanie! Z całą pewnością dostrzeżesz niejednego kameleona  chillout'ującego gdzieś w ukryciu :-) Gdy jednak nie możesz pochwalić się sokolim wzrokiem (czyt. Jak ja ;-)), pracownicy ogrodu zawsze służą pomocą i wskażą wam miejsce, gdzie możecie go znaleźć:-).

Gotowy na spacer w Edenie? To miejsce dosłownie przeniesie Cię do innej rzeczywistości. 

Poniżej wrzuciłam kilka zdjęć. Resztę umieszczę na facebooku lub istagramie, tak jak zawsze ;-) 


Test na dobry początek! Znajdziesz kameleona ? 


Róża porcelanowa


Czerwony imbir

Pyłkowa wróżka


Nie tylko kameleony mogą beztrosko chillout’ować :-)






                                                                   


                                        



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tropem ukrytego skarbu na Oceanie Indyjskim. Historia pirata LA BUSE

Shark ! czyli jak to jest z tymi rekinami...

Jeden ze szlaków którego nie znajdziesz w przewodniku! Wodospad Chaudron