Shark ! czyli jak to jest z tymi rekinami...

Obraz
Każdy z nas pamięta film "Szczeki", gdzie drapieżne rekiny tylko czyhały na okazje.  Nic w tym dziwnego, ze na sama myśl o rekinach dostajemy gęsiej skorki.   Tak też było w moim przypadku. Gdy przyjechałam pierwszy raz na wyspę, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to przystań ratownicza z kolorowa flaga, która wskazywała na obecność rekina w oceanie, niczym w "Słonecznym patrolu" . Myśl, która przewinęła mi się przez głowę to :" o nie! co ja tutaj robię".Jednak nie taki diabeł straszny jak go malują :-) Jestem na wyspie już ponad 2 lata i póki co żyję i mam się dobrze. Jeśli dostosujemy  się do wszelkich zakazów i nakazów , to ryzyko jest na prawdę niewielkie. Oczywiście, znajdziesz tu przepiękne plaże które są absolutnie zakazane i lepiej, by nie łamać przepisów, bo ryzyko obecności rekina jest na prawdę wysokie. Są to zazwyczaj plaże " otwarte" , z wysokimi falami, które stanowią pokusę dla wszystkich surferów. Na plażach otwart

No to ruszamy !




Hej !
Jestem Agnieszka.
Zapraszam Cię na wycieczkę do mojego rajskiego życia na wyspie  Réunion! Mieszkam już tutaj od prawie dwóch lat i mam Ci już trochę do opowiedzenia !


Réunion, to francuska  wyspa położona na Oceanie Indyjskim. Czego można się tu spodziewać? Absolutnie wszystkiego! Tropikalne słońce, rajskie plaże, zapierające w piersiach masywy górskie, wulkany (nawet te aktywne), wodospady, ogrody botaniczne oraz wiele, wiele innych... Réunion  to idealne miejsce dla każdego.  Jesteś miłośnikiem nurkowania, lub zwolennikiem spokojnych wakacji pod palmą? Chcesz pływać z delfinami i zobaczyć wieloryby ? Może kręci Cię przecieranie nowych szlaków, poszukujesz ekstremalnych wrażeń, albo chcesz poczuć się jak na Księżycu? Trafiłeś pod dobry adres ! Tu znajdziesz to czego szukasz!

Gotowy na wyzwania ?!   no to  LET'S GO !  ;-)












Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tropem ukrytego skarbu na Oceanie Indyjskim. Historia pirata LA BUSE

Shark ! czyli jak to jest z tymi rekinami...

Jeden ze szlaków którego nie znajdziesz w przewodniku! Wodospad Chaudron